23 mars 2012

Vågar inte hoppas på en bättring..

Samtalet med psykologen från orana idag, vad ska jag säga? Han sa att jag hade hög fungerande autism (asbergers heter det i vuxen ålder tydligen) o att jag va trevlig att prata med. Han "älskade" såna som mig...Jaha typ..Jag vet inte, vi pratade inte om hur dom behandlade där eller ngt..

Jag önskade att han kunde ha berättat mer om orana för mig, och hur dom jobbade på de stället..Lite kasst att han inte gjorde det..

Jag vågar inte tro på att jag kommer hamna där, för han sa att jag behövde ett boende med personal dygnet runt. Och de finns de ju på de jag bor på nu. Men dom är aldrig med mig! Jag är helt själv hela dagarna. Sitter i min lägenhet och kollar på film och äter popcorn / nudlar / pasta. De är vad jag lever på..

Jag vill komma till orana för att få hjälp med att få ordning på mitt liv, min ångest (hjälp med hur jag ska hantera den när den kommer). Också behöver jag rutiner.

På de orana som va aktuellt (ligger ute i Äsphult!) så finna där djur och sånt. Jag har kompisar som har bott där. Bland annat Karin, Amelie och Sabina...

Karin och Amelies bloggar länkar jag ju till i "bloggar jag läser".

Jag vill till orana för där har dom djur och jag ÄLSKAR djur!

Snälla, ge mig en chans iaf! Jag är trött på att sitta på psyk nu!!!

Inga kommentarer: