30 januari 2012

"Bella med äs"

Folk med anorexia/andra äs lägger till mig som vän. Varför fattar jag inte? Jag är ju fan ingen anorektiker mera! Iaf så ser jag inte ut som en! Jag vill bara bli fri från mina mat tankar osv...Jag älskar Ana, samtidigt som jag hatar henne! Hon finns alltid med mig, varje dag. När denna bilden tog så vägde jag 43kg tror jag. Idag väger jag 66kg. de är 23 kg mer än förra året vid denna tiden! Allt jag vill är att bli så smal som jag va på bllden. Men inte ens då va jag nöjd med mig själv o hur jag såg ut. Jag kollar tillbaka i min bdb och ser gamla bilder på mig som smal. Jag vill se ut så igen! Snälla gör så jag ser ut så igen! Låt mig bli "Bella med äs" igen! Jag orkar fan inte med min kropp längre! jag vill bli smal! Hör ni det? Jag vill bli smal! De kvittar om du säger att jag ser bra ut nu. Jag kommer säga emot för de är inte bra att vara så fet som jag är nu! jag är 1.64 cm lång. Min vikt borde ligga på max 50kg! Jag orkar inte ha de såhär längre! Jag vill bli fri!

Inga kommentarer: