26 januari 2012

Jag kommer aldrig kunna ha normalt sex...

Efter att jag blev våldtagen i somras så kan jag verkligen inte ha sex! Mår illa när jag tänker på sex.

Sex har alltid varit destruktivt för mig. Ngt jag gjorde för att plåga mig själv. Jag vill ha barn, de vill jag. Men att ha sex för att få dom, nej tack! Jag vet inte vad jag ska göra, är så jävla rädd när jag är ute..Anmälde våldtäkten men den las ner...Så nu går dom killarna fria...Medans jag får sitta med skammen...Jag vet, det va mitt eget fel, jag skulle aldrig ha tagit emot pillerna han gav mig, jag blev jätte borta av dom, typ medvetslös..

Personalen på mitt boende hittade mig sittandes i en vattenpöl ute..Jag va helt väck...Däckade hemma och sov i ett dygn..Sen dagen efter så tog vi ett drogtest på mig, o de är lättare att säga vilka droger jag inte hade i kroppen..Jag åkte in till kvinno kliniken och polisen kom dit..De blev förhör och jag blev undersökt..De va de värsta jag har varit med om, det gjorde så jävla ont! Sen åkte vi med mig till psyk...O där blev jag kvar i 2 veckor..

Sen dess har jag åkt in och ut på psyk. Sen i augusti så bor jag på psyk..snart 5 månader..Mår jag bättre? Nej, det gör jag inte..Jag mår så in i helvetes dåligt! Jag har LPT som är förlängt...Jag vill bara dö, får inga permissioner..Jo, för att gå ner och röka...Men de är allt..Men jag vet åxå att om jag inte hade varit på psyk nu så hade jag varit död...Drogerna hade tagit mitt liv..När jag kom till psyk sist så va jag så nere i drogerna så jag visste inte vad jag hette ens..


Har DU varit med om sexuella övergrepp? Hur går man vidare?

Inga kommentarer: