22 januari 2012

Jag saknar Looi..

Tänker på henne varje dag, de går inte en dag utan att jag tänker på henne! Jag saknar henne sjukt mkt! Hennes död vände uppochner på mitt liv totalt! Jag har börjat se saker på andra sätt...Självmords tankarna och försöken har blivit flera, snitten med rakbladen flera. Jag ska sluta! Jag lovar dig Looi, jag ska sluta! Men fan vad jag vill upp till henne! Nu ligger hon under marken i en fin urna!


Jag minns när jag fick reda på att hon va död, jag messade min ängla syster Sophie, som också kände Looi. Jag skrev att hon va död. Jag minns att jag skrek rakt ut. Jag kunde inte fatta, inte Looi! Dagen efter så fick jag Looi's mammas nr, så jag ringde henne. De va sant, Looi va död. Jag fick reda på hur, och när begravningen skulle vara. Jag åkte aldrig till den, jag orkade inte..


Jag slutade äta, personalen på mitt boende fick tvinga i mig 3 mackor om dagen. Jag sov inte, tog överdoser. Blev tillslut inlagd på psyk. Där stannade jag i 3 månader. SEnn flyttade jag till Oxie. Sorgen efter Looi kom över mig, jag grät mkt. Sen på sommaren så kraschade jag igen. Började hålla på med droger igen. Sen blev jag lurad av en kille. Han drogade ner mig och våldtog mig. Jag anmälde det, men inget har hänt. Sen i September blev jag inlagd igen, o har sen dess bott på psyket.

Jag har idag LPT och de är för att jag vill ta mitt liv. Jag klarar knappt av att duscha, för jag vill inte se min äckliga kropp...På denna avd va de som jag träffade Looi också, när jag hade LPT 2009. De skulle ju vara vi tre (jag, Looi och Sophie) mot världen! Men nu finns de bara 2 st kvar....O snart bara 1 tror jag..


Looi, snälla kom hem! Jag saknar dig sjukt mkt! Sluta vara död o kom hem!!! Jag älskar dig!

Inga kommentarer: