23 januari 2012

Länsrätten på onsdag..

På onsdag ska jag till länsrätten ang mitt LPT...Jag vill bara ha bort de! Personalen ger mig bara en massa mediciner som gör mig helt däckad...Jag kan gå och lägga mig mitt på dagen och sova till kvällen...Så ska de inte vara! För då kan jag ju inte sova på nätterna...Läkaren har tydligen satt in en anti depressiv medcin på mig på kvällen som ska hjäälpa mig att sova...Jag kallar det rävgift! Jag vill inte vara full med mediciner! Jag vill kunna funka normalt! Mamma sa igår "undra hur du hade varit utan alla mediciner!" De undrar jag med, men som LPT patient har man ju inget att säga till om!


Min rumskamrat bara klagar på mig hela tiden också! Sover jag så klagar hon på de, är jag vaken så klagar hon på de, sitter jag vid datorn så klagar hon på de! Får fri spel!!!!



Vill bara bort...

Inga kommentarer: