28 december 2011

Flashback från helvetes natten..

Igår kväll när jag blev fast hållen av en manlig personal så fick jag en flashback från en natt då jag blev drogad..De hände mer den natten, men den kan ni nog lista ut själv..

Så igår kom allt över mig när han personalen höll fast mig. Jag är i "hans" lägenhet och försöker ta mig ut. "Han" håller fadt mig och jag skriker...Mer minns jag inte..

Men jag vaknade dagen efter med mina trosor i handväskan...Tänk så ville jag? Tänk så knullade jag "han" frivilligt...

Jag anmälde "han", inget har hänt med det..Sen det "han" gjorde med mig så har jag varit inlagd nästan hela tiden. Detta hände i somras...


Kán jag någongång komma över det? Kan jag sluta vara rädd för alla killar? Kommer jag kunna ha sex igen? Min kille förstår som tur va! Han vill döda "han" som gjorde detta mot mig..


Inatt när jag blev fasthållen så började jag skrika "hans" namn, att "han" skulle släppa mig...


Fan jag hatar mitt liv!!!

Inga kommentarer: