30 december 2011

Idag har jag shoppat!

Kläder till nyår och ett par jeans..


Nyår kommer firas på psyk, men de känns okej. Vi patienter har lagt ihop pengar så vi kan köpa läsk och snacks! va och handlade det idag med! De kommer bli en mysig nyår, fast jag skulle hellre vara ute och supa, men till vilken nytta? Jag får vänta med det..De får bli läsk eller pommac som jag skålar med på tolv slaget :P. Förra året va jag på wonk med fina folk, men iår blir de annorlunda. Men fint :).

Jag tror att Maggi ska komma till mig imoergon på dagen :).


Jag mår inte bra, men försöker dölja det. Fick en sobril av ssk U innan. Hon ska kanske jobba över imorgon så hon kan va här på tolvslaget! Känns bra! U är skit bra! Gillar henne mkt, hon kramade mig innan idag och de kändes mysigt :)

Nu ska jag nog fan ut och röka!

Puss på er!

Inga kommentarer: