28 december 2011

KR..

På KR har bom både tjejer och killar med missbruk/självskade beteende..De va iaf vad dom sa till mig igår på mötet, jag har inte hunnit kolla upp det...

O du som skrev att jag inte vill bli bra vet inte vad du pratar om! Varför ansöker jag till behandlingshem? För de är en kul grej eller? Behandling är ett stort steg på rätt väg för mig! Pratade idag med 2 med patienter som säger att jag måste bort från Malmö, o jag håller med! jag vill inte vara i Malmö längre...Här finns bara dåliga minnen, allt bara går åt helvete här! Pallar fan inte det mer! jag VILL ordna upp mitt liv! Inte skada mig, men de är inte så jävla lätt för jag har inget att utgå från.

Min pappa tar imorgon ledigt från jobbet för min skull! Han ska ringa massa samtal. Det betyder!

Inga kommentarer: