23 december 2011

Jag har annat för mig!

Tog bort alla kommentarer i bloggen, jag orkar fan inte med er just nu! INGEN vet vad jag och Looi hade för relation, de snacket kan ni lägga ner helt! Jag älskar Looi, hon va EN AV MINA BÄSTA VÄNNER! Sen hur Looi såg på mig vet jag inte..Men ni kan hålla käften om saker ni inte vet ngt om! Looi kan inte svara på detta för hon är död. Sen att säga att man förstår varför Looi tog livet av sig kan ni också lägga ner! Ingen vet varför hon tog livet av sig! Inte ens hennes mamma, men vi har våra aningar och slutsatser alla. Ni går över gränsen, jag orkar inte hur mkt som helst. Jag försöker att inte bry mig, men de gör jag! Jag bryr mig nått så in i helvete! Snälla bara låt mig va, ni kan tycka vad ni vill om mig, men håll de inom er, eller på er blogg! Min blogg ska iaf inte innehålla en massa "hata Bella" snack!

Tack för mig, återkommer sen!

Inga kommentarer: