22 december 2011

Sorgen kommer över mig..




































Sorgen efter Looi har varit stark dessa dagarna på piva. Kan bero på att jag på piva kunde tänka lite mer (det fanns inte ngt annat att göra där). Och jag började såklart tänka på Looi! Jag saknar henne ngt sjukt! Och nu när Sophie inte får ha kontakt med mig så står jag helt ensam med sorgen. Visst, jag har Looi's mamma men jag vill inte belasta henne med en massa sorg! Hon har de jobbigt ändå. Fan, vad jag saknar Looi! Hennes sms, hennes röst, och hennes kram innan hon åkte ner på PIVA. Vem kunde då veta att de va sista gången jag såg henne? Den dagen i November 2009. Jag minns den kvällen då Looi, Sophie och jag söp ner oss! Så sjukt kul vi hade den kvällen! Både jag och Looi hade LPT. Å vi skulle bara handla godis, då fick jag idéen att ringa en langare! Kanske inte så smart, men välbehövt!


O den kvällen då jag o Sophie tog en överdos, då fick Looi säga till personalen...Jävlar..
Nu har jag ångest (eller är det sorg jag känner?)




Kom hem Looi!

Inga kommentarer: