14 april 2012

Amen Gud, take a chill pill!

Men gud, chilla ner er! Jag skrev bara vad jag tyckte! Sen får ni tycka vad ni vill! Jag menar, visst man kan må dåligt hela tiden. Men hur vet man då vad lycka är? Alla har vi våra ljusa stunder här i livet! Man får försöka fokusera på dom! =). Jag säger inte att mitt liv är perfekt, och att jag är lycklig! För om jag hade varit de så hade jag inte velat dö! Jag har underbara föräldrar och en underbar pojkvän som jag ska förlova mig med! När jag mår dåligt så försöker jag tänka på min framtid med min kille, barn osv...Jag har haft ångest sen jag va 10år, så nog vet jag hur de är att må skit och bara vilja dö! Men jag har iaf lite ljusa stunder!


Sen, Lauren du kan sluta snacka skit om mig i Kari's dagbok! Sen när va de synd om mig? När fan skrev jag att de är synd om mig?? Har du ngt emot mig så kom och säg de direkt till mig ist för att snacka en jävla massa skit till andra!!

Inga kommentarer: