16 april 2012

Gå till media..

Jag ska gå till media ang hur psyk och soc behandlar mig! För jag får aldrig hjälp! Psyket är bara förvaring, och soc är inte villiga längre att betala behandlingshem till mig. Så jag ska berätta för pressen hur allt ligger till, då kanske folk öppnar ögonen! Jag hoppas de iaf! Jag kan inte ha de som jag har de nu! Jag måste få rätt hjälp! (Dvs ett boende som är mer specialliticerat på aspergers syndrom och adhd ! Men nej, LSS vill ju inte att jag ska byta boende. Jag skällde ut min LSS hanläggare som fan idag på mötet! Skrek hur fan de fungerar på mitt boende i Oxie. Jag behöver komma till ett där personalen är mer delaktiga i de som dom boende gör! För som de är just nu så skiter dom i mig. Jag sitter ensam i min lägenhet hela dagarna och kollar på film bara. Jag vill INTE flytta tillbaka dit! Jag trivs inte ens där!!

Inga kommentarer: