10 april 2012

Natti from hell

Alla har väl hörts talas om den tjejen? Ska jag va ärlig så skrattade jag som fan första gången åt hennes "hejdå världen" video..Men sen, så började jag tänka. Jag är precis som Natti. Jag har asbergers och svårt med känslor!

Sen att alla blev upprörda över att hon skrev att hon "hatar fula människor" , vadådå? Tog ni åt er? Var de specifikt till dig som hon skrev? Nej, utan att hon hatar fula människor! Hon nämnde inga namn!

Jag förstår att Natti skulle få massa dumma kommenater! De har jag också fått! Jag har också velat ta mitt liv pga vad folk skriver för kommentarer till mig!

Natti har som sagt asbergers syndrom, de är inget hon kan hjälpa! Hon har rätt att utrycka sig på hennes sätt!

You rule Natti!!


http://nattifromheaven.myshowroom.se/

3 kommentarer:

Saari sa...

Att ha asperger ursäktar inte ett dåligt uppförande, det förklarar det men ursäktar inte. Förstår du skillnaden?

Mary sa...

natti är sweriöst helt fuckeup up och en egoist. fy fan

Norberg90 sa...

Efter att ha kollat Nattis avskedsvideo så förstår jag vart du fick idén om din ångestvideoblogg.
Du har en plats på psyk, ta hjälp av en personal som sitter med dig när du mår sådär dåligt. Förstår inte vad det ska hjälpa att spela in en videoblogg där du bara säger att du har ångest o inte mår bra.
Folk har slutat kommentera din blogg, det hjälper inte att du lägger ut sånt där för att få bekräftelse på att folk bryr sig.
Du fixar detta Bella, det tar tid, men det går. Jag själv har tagit mig ur skiten o mår nu så jävla bra.
När jag mådde som dig trodde jag aldrig jag skulle leva idag. Inte heller de runt omkring mig fattade att jag överlevde.
Men jag bodde på ett behandlingshem som bara var helt åt helvete, fick jobba själv för att ta mig ur, o se, här sitter jag idag, med ett liv jag aldrig trodde jag kunde få.
Kram