16 april 2012

Helvetes dag!

Idag så va de möte med lss, mitt boende, kuratorn här, läkaren, soc och Lisa...Läkarern sa att jag skulle byta boende. Men de gick inte lss med på..Så jag fick ett utbrott och skrek "alltså, de enda jag gör på boendet är att dricka sprit ovh ta droger! Personalen finns aödrid där för mig!" Sen gick jag från mötet, va så jävla arg!


Sen gick Lisa och jag ut och rökte och då berättade hon att jag ska tillbaka till mitt boende..Jag bröt ihop. Bara grät..Pratade med läkaren och skrek att jag hade kämpat 9 månader förgäves. Sen efter de så gick vi ut och rökte igen. Då stack jag från Lisa..


Tog bussen ut på motorvägen. Satte mig mitt i gatan, för att bli påkörd..Bilarna körde omvägar om mig, och tutade...Sen kom polisen såklart..Och en från psyk tydligen..Polisen pratade med mig, jag vägrade säga mitt riktiga namn till dom. Sen satte vi oss i polis bilen..Då berättade jag att jag hade LPT och hade stuckit från avd. Förklarade varför jag stack.


Poliserna va skit bra! Dom pratade lugnt med mig. Sen åkte vi till psyk akuten..Där hämtade personal från avd mig..


Jag vill INTE flytta tillbaka till mitt boende i Oxie! Personalen finns aldrig för en där, och jag blev inlagd för jag tog massa droger och drack. Jag vill inte hamna där igen! Fattar ni hur jag menar?
Jag skiter fan i detta livet! Jag orkar fan inte mer! Jag har kämpat så jävla länge nu! De räcker nu!!

Inga kommentarer: