24 april 2012

Mkt har hänt (lång text)

De har hänt mkt sen jag sist va inloggad och skrev ngt...I torsdags förra veckan fick jag nog, jag skulle dö hade jag bestämt. Åkte ut till motorvägen under 2h perm...Satte mig på vägen. Bilarna tutade osv...Sen stannar en bil, jag ber han flyga åt helvetet men han drog inte..Han höll fast mig tills polisen kom som brottade ner mig i diket..


Vi åkte sen till psyk akuten som såg de som mycket allvarligt då de va andra gången den veckan de hände. Sen vågade dom inte ha mig på 85an för dom inte kunde garantera min säkerhet...


Blev flyttad till PIVA..Vilket helvete jag hade där!! Fyfan! Men där fanns några som lyssnade på mig och tyckte att min lss handläggare är sjuk i huvudet...


Bråkade som fan med min lss handläggare både i torsdags och idag..För att kunna flytta till ett nytt boende så måste jag anmäla våldtäckten som hände på boendet...Jag vågar inte, jag är rädd!!

Jag orkar dan inte mer!!


Inga kommentarer: