14 april 2012

Inget LPT mera!

Först vill jag bara säga att inlägget med mian känslor, är som jag känner! Jag vill INTE hamna på rpk! Jag mår bara jävligt dåligt! Kalla ni mig för attenntionewhore eller va de nu heter, för att jag skriver av mig mina känslor! Ni vet inte hur min relation är med min mamma och pappa. Vi har alltid varit en öppen familj. Första gången jag sa till mamma att jag ville dö va jag 14år! Och sen dess så vet mamma hur jag verkligen mår!



Anyway, mitt LPT löpte ut igår natt! Så nu har jag inget LPT mera! Shit, har haft de sen januari! Alltså 4 månader, och varit inlagd i snart 9 månader! Men jag vet att läkaren kommer sätta LPT på mig igen...Suck...Jag vill bara ut och hitta på massa skit..Men vad vinner jag på de? Ingenting! Kommer bara få polisen efter mig (igen!). Jag sa till Christel idag att jag ville ut och supa..Hon stoppade mig, vilket jag är glad över! För om jag kommer minsta lilla hög, eller berusad till avd så kommer jag inte få gå ut! Och ut måste jag, då vi inte har ngt rökrum och måste gå ut för att röka! Och att röka med personalen suger..För dom riktigt vaktar en! Sjukt störigt! Vi får bara gå ut och röka en gång per timme, varje hel timme! Mellan kl 06 - 22...Alltså, efter 22 får man tjuvröka på toa om man vill röka..Jag röker på rummet (har såklart hört med hon jag delar rum med om de är OK!). Personalen vet om de, men vad ska dom göra åt saken? Jag kan lätt fixa cigg och tändare om dom tar de från mig...Sist jag va på PIVA så va de för att jag inte fick gå ut öht, och hade rökt på toa...Då skulle dom ta mina cigg och min tändare, som jag vägrade lämna från mig (hade inte fått röka på 3 dygn då..) Så dom ringde ner till PIVA som kom och hämtade mig..På PIVA har dom iaf ett rökrum!

Jag ska kämpa för att komma ut från psyk nu! Läkaren sa att jag ska va här i några månader till. Kul, eller inte! Jag vill ut! Jag saknar min pojkvän och min lägenhet!!

Inga kommentarer: