05 april 2012

Vem fan skulle bry sig om jag dog?

Igår och idag har jag tänkt mkt på självmord. Och jag har en plan om hur jag ska lyckas ta livet av mig. Planen berättar jag inte, för jag vill inte att andra ska göra sak! Men iaf, de kommer ske. Jag bestämde mig redan för några månader sen att ta livet av mig, alltså på riktigt och verkligen lyckas med det också!

Vem fan skulle sakna mig om jag dog? Jag är ju bara en aspie hora. Jag är värdelös! Ni ska inte behöva plågas av mig mer, jag lovar!

1 kommentar:

Jina sa...

Ja skulle bry mig om du dog o du e inte en "aspie hora".. Tydligen hade inte läkarna stått upp för de dom sagt om mig att jag har asperger,.. så nu har jag kanske bara borderline diagnos.. = mindre hjälp kanske.. allt bara snurrar som ett ekorrhjul me lögner o sjukhus och jobbiga saker.. hoppas du tar dig genom det svåra. kram /matilda