15 april 2012

Vad tycker ni om KISSIE ??

Personligen så älskar jag henne! Innan tyckte jag hon bara va helt pantad och dum i huvudet, men jag har ändrat mig! Jag älskar henne! Hon är så jävla cool!!!! Vad tycker ni om henne?

Finns det någon annan "stor" blogg som ni brukar läsa?

Paow tycker jag bara är sjuk, hon skrev öppet i ett inlägg att hon har ätit efedrin! Hur sjukt är inte det?? Jag menar, de finns 10-13åringar som läser hennes blogg, ska dom få anorexia eller? Vad fan tänker hon med??

Kissie här nedan!


2 kommentarer:

Leah sa...

Vi har bland annat Fokis, Dessie, Stina-Lee och Paow som du nämnde.

Jina sa...

Håller med dig, Kissie hiss, Pao DISS, hon skriver bara om massa invecklade känslor o saker som ingen bryr sig om o som du skrev, Gillar INTE pao för 5 öre. Men Kissie e bra!<3 Fasst de va längesen ja läste.