08 april 2012

Fan vad dom ska ge mig mediciner!!

Blir så jävla trött på detta!! Läkaren här uppe har sagt att jag inte ska ha fler mediciner, men ändå så gav piva mig skit mkt! Innan somnade jag på 50mg nozinan, nu hade jag det vid behov! Och sen så första dagen där så gick jag och grät och va skit ledsen, då gav dom mig först nozinan och oxsaskand, vilket inte hjälpte. Då sa dom att jag skulle få en cirsordinol spruta ocn en ashineton eller vad den nu heter...Jag ville inte och personalen bara "ska du ta den frivilligt eller på tvång?" Men den hjälpte iaf...

Sen natten till igår så blev jag inlåst på rummet dom som känner mig vet att jag har grov cellskräck..Så jag fick ju panik och försökte slå sönder fönstret i dörren, vilket såklart inte gick. Då skrek jag skit mkt och grät. Då slänger personalen in mig på bältes sängen..Där fick jag ligga i 2 timmar! Jag grät och skrek efter hjälp men ingen hjälpe mig. Jag vet inte ens varför jag blev inlåst på rummet eller bältad..Sen fick jag så mkt medicin igår och dom tog bort alla mina saker ur rummet, för jag mådde så dåligt..

Idag så svimmade jag 2 gånger nere på piva på morgonen (kom upp till denna avd kl 8 på morgonen).
Och jag hatar piva sjukt mkt! Vill aldrig mer dit!!! JÄVLA SKIT STÄLLE!!!

3 kommentarer:

Unknown sa...

OMG exakt samma skit hände mig! nozinazn (stavning?) är rävgift! när du snackar piva menar du danderyd va?
personalen där borde fucking brännas. hade en sjukskötare som snodde mina sömntabletter för han hade dråg problem, han tog livet av sig senare bland annar med den typen av läkemedel (zoppi)

Unknown sa...

OMG personalen där borde fucking brännas. hade en sjukskötare som snodde mina sömntabletter för han hade dråg problem, han tog livet av sig senare bland annar med den typen av läkemedel (zoppi)exakt samma skit hände mig! nozinazn (stavning?) är rävgift! när du snackar piva menar du danderyd va?

Unknown sa...

OMG personalen där borde fucking brännas. hade en sjukskötare som snodde mina sömntabletter för han hade dråg problem, han tog livet av sig senare bland annar med den typen av läkemedel (zoppi)exakt samma skit hände mig! nozinazn (stavning?) är rävgift! när du snackar piva menar du danderyd va?