08 april 2012

...

Gud, vad de är skönt att ha en dator igen! Har varken fått ha dator eller mobil på piva! Jävla skit ställe! Hatar piva! Jag har tråkigt..Vet inte vad jag ska göra..Har ett tryvk över bröstkorgen också, det gör ont!

Jag fattar inte varför piva bältade mig eller låste in mig på mitt rum, jag va ju inte agressiv mot någon! Jag mådde bara skit dåligt! Likadant när jag fick min injektion...Dom bara "Gabriella, vi ser att du är väldigt ostabil, du måste ha en spruta cisordinol. Tar du den frivilligt eller ska de vara på tvång?" Vad hade jag för val??

Sen igår så plockade dom ut alla mina saker ur mitt rum, för jag va instabil...Herregud, jag sov bara hela dagen! Jag somnade vid typ 16.00 och vaknade 23.30 ! Tog mina kvälls och natt mediciner och somnade om och vaknade halv 8 idag! Fan, vad jag har sovit! Och mina perm är indagna, får bara gå ut och röka med personal...De suger, för jag skulle ha åkt till Looi's grav med Ullis nu i veckan. Men de kan jag ju glömma just nu!

Jag vill sova igen, ska göra de snart! Kl 21 får jag röka för sista gången idag, sen blir de att tjuv röka :P. Nej, men får sköta mig nu. Så jag kan få lov att gå ut och röka själv på tisdag!

Jag träffade en kompis på piva, de va synd. Ville inte träffa han där! Tråkigt att han ska må så dåligt att han behöver vara på piva :(.

Nu ska jag dra, hejdå!




Inga kommentarer: